letter of approbation

Hej inspiration,


jag har aldrig riktigt förstått vart du tog vägen då du försvann. Fanns du kanske bara i begränsad mängd, har jag förbrukat min andel? Tog du kanske illa vid dig för att jag förvaltade dig så dåligt? Det var aldrig min mening, det kom bara andra saker ivägen. Ord som skulle talas istället för att tänkas, istället för att skrivas. Min simultankapacitet har aldrig varit någonting att hänga i granen.


Vi hade en del fina stunder tillsammans, det kan jag inte förneka, men saker och ting förändras. Jag saknar dig ibland, vi hade säkert kunnat åstadkomma något stort en vacker dag, men jag lät mig distraheras av världsliga förehavanden och lämnade dig åt ditt öde. Jag har insett det nu.


Hur som helst, jag vill bara att du ska veta att jag har full förståelse för att du har lämnat mig för någon som förtjänar dig så mycket bättre. Jag önskar er all lycka i framtiden.


Högaktningsfullt
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0